ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖІВ

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

Підвищення рівня продажів – найважливіше стратегічне напрям завоювання ринкових позицій. Маркетинговими засобами реалізації стратегічних планів виступають картонні POS-матеріали (POSM) і упаковка – на це положення звертають увагу фахівці ТОВ «Марамакс»

Ольга Бут

На POSту

Сучасний ринок товарів широкого народного споживання характеризується щільною конкуренцією. Підвищити рівень продажів вже наявних торгових марок або вийти на плановані обсяги продажів нового продукту – це найважливіші маркетингові задачі, спрямовані на зміцнення ринкових позицій компанії. Однак реалізувати ці завдання сьогодні без залучення коштів реклами неможливо. Адже щоб кінцевий покупець придбав певний продукт, спочатку необхідно привернути його увагу до цього продукту, а потім – переконати в його перевагах перед іншими торговими марками.

Одним з таких інформаційно-рекламних засобів є картонні POS-матеріали. Вони встановлюються безпосередньо в місцях продажів і можуть виконувати одночасно кілька функцій: привертати увагу потенційних покупців; інформувати покупців, лояльних до торгової марки або компанії-виробнику; підвищувати імідж виробничої і торгівельної компанії; самостійно «продавати» продукт. «Закономірно, що вимоги до функціональним призначенням POS-матеріалів пояснюють і різноманіття видів цих виробів, – наголошує Віктор Басараба, провідний спеціаліст по POSM ТОВ« Марамакс ». – Наша компанія випускає воблери, стопери, муляжі, мобайли, підлогові, настільні та палетниє дисплеї, ростові фігури і хардпостери, палетні декорації. Широкий асортимент POSM необхідний для задоволення вимог наших клієнтів – підвищити рівні продажів у торговельних точках будь-якого формату. Адже для магазинів самообслуговування і для магазинів і торгових точок кабаре з торгівлею через прилавок не завжди підійдуть одні й ті ж види POSM. Це, по-перше. А, по-друге, нашим клієнтам необхідно вирішувати декілька маркетингових завдань: постійно привертати увагу до своїх товарів і періодично робити акценти на певної продукції, наприклад, новинках. У кожному конкретному випадку необхідний такий POS-матеріал, який дозволить максимально ефективно вирішити поставлену задачу. Фахівці нашої компанії допоможуть не тільки підібрати потрібний виріб, але порадять оптимальний варіант його декорування та оформлення. «Марамакс» виготовляє POSM з різних видів гофрокартону – 2-х, 3-х і 5-тіслойного залежно від розмірів, цільового призначення і навантаження на виріб з використанням офсетного друку і різних видів поверхневої обробки, наприклад, захисного лаку, УФ-лаку , ламінації ».

Гнучкий картон

У «боротьбі» за увагу покупця важлива роль відводиться упаковці. Сучасна технологія обробки картонних матеріалів дозволяє розширити маркетингові функції споживчої упаковки, тим самим сприяючи збільшенню продажів продукту. Для замовника картонної упаковки дуже важливо мати надійного постачальника упаковки, який би міг забезпечити широкий асортимент, потрібні обсяги у визначені терміни, мав гнучку цінову політику. Також довгострокове співробітництво виробника упаковки і її промислового споживача – це фундамент для планування обсягів споживання упаковки і гнучкого управління запасами. Знаючи вимоги свого постійного клієнта, виробник упаковки буде постійно пропонувати інновації, що дозволяють своєму клієнтові поліпшити обсяги продажів упакованого продукту. «Своїм замовникам наша компанія може надати широкий асортимент картонної упаковки для товарів, які позиціонують в різних цінових сегментах – від простих коробок до складних дизайнерських рішень оригінальних форм і декорування засобами багатоколірного друку, тиснення, металізації, конгріву, інше, – ділиться досвідом Олександр Биковець, начальник відділу продажів ТОВ «Марамакс». – Наше підприємство оснащене універсальним обладнанням, яке дозволяє виготовляти упаковку з гофрованого картону, паперу, мікрогофрокартону будь-яких розмірів і конфігурацій. Також упаковка може бути виготовлена ​​із застосуванням полімерних матеріалів, наприклад, для вклейки прозорих віконець ».

Ваші завдання – наше рішення

Фахівці конструкторсько-дизайнерського відділу компанії «Марамакс» розробляють оригінальні рішення для тих видів упаковки, яка повинна надати продукту додаткову цінність, наприклад, вироби сувенірного призначення або продукція під сезонний попит у періоди календарних свят. Але в будь-якому випадку, незалежно від вартості упаковки, в першу чергу мова йде про якісні виробах. Адже кінцевий покупець, хоча й «вибирає очима» товар, повинен бути впевнений у належного збереження упакованого продукту.

Асортимент картонної упаковки компанії «Марамакс» відрізняється широтою і глибиною, що дозволяє замовникам придбати всі необхідні види і типи упаковки з рук одного постачальника. Коротко по сегментах споживання, це споживча, групова і транспортна упаковка для:

харчових продуктів (сухих, сипучих, заморожених),
алкогольних і безалкогольних напоїв,
медичних препаратів,
парфюмерно-косметичних виробів,
продукції сільськогосподарського призначення (наприклад, насіння, добавок),
продукції побутової хімії,
дрібної і крупної побутової та комп’ютерної техніки, інше.
Вся номенклатура картонної упаковки може бути брендована з тим ступенем, яка необхідна замовнику для досягнення своїх маркетингових цілей. Парк сучасного технологічного обладнання для переробки картонних матеріалів, знання вимог клієнтів і готовність до постійних інновацій дозволяє фахівцям ТОВ «Марамакс» запропонувати своїм замовникам пакувальні рішення, оптимальні за якістю та ціною.

Плашки

Вимоги до функціональним призначенням POS-матеріалів пояснюють різноманіття видів цих виробів
Широкий асортимент картонної упаковки дозволяє замовникам купувати всі необхідні види і типи виробів з рук одного постачальника.
www.packaging.kiev.ua
www.prodinfo.com.ua